Wij onderzoeken samen met de Belastingdienst hoe dit fout is gegaan. Het kan helaas een paar weken duren voordat het is opgelost.
Wat kunt u zelf doen?
U kunt zelf de juiste huurprijs doorgeven aan de Belastingdienst. Dit kan op twee manieren:
- Log in op
www.belastingdienst.nl/toeslagen . - Bel de Belastingdienst op 0800 - 0543 (gratis). Zij zijn bereikbaar van maandag tot en met donderdag tussen 8.00 en 20.00 uur en op vrijdag tussen 8.00 en 17.00 uur. Zorg dat u uw Burgerservicenummer (BSN) bij de hand heeft.
Als het u niet lukt om de huur helemaal te betalen doordat uw huurtoeslag is veranderd, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We zoeken dan samen naar een oplossing.
We begrijpen dat dit vervelend voor u is en bieden onze excuses aan voor het ongemak.
Onbekend wie huurtoeslag ontvangt
Voor zover wij kunnen nagaan, is het alleen misgegaan bij onze huurders in Baarn. Omdat wij niet weten wie huurtoeslag ontvangt, hebben wij alle huurders in Baarn een brief / e-mail gestuurd.
Heeft u vragen? Neem dan gerust